O le gaioiga o le siaki alatoto o le ia mautinoa o le auala i le paipa tafe faʻatonutonu tafe aunoa backflow

Siaki alatoto, e lauiloa foi o le siaki alatoto, tasi tafe alatoto, siaki alatoto poʻo siaki alatoto, o lana matafaioi o le faʻamautinoa o le auala i le paipa tafe faʻatonutonu tafe aunoa backflow. O le tatalaina ma le tapunia o siaki alatoto faalagolago i le tafe malosi o le auala e tatala ma tapuni. Siaki alatoto e faatatau i otometi alatoto alatoto, siaki alatoto naʻo le faʻatagaina le auala e tafe i le tasi itu o le paipa e faʻaaoga, e puipuia ai le faʻatupuina o auala backflow. E i ai le tele o ituaiga o talosaga, ma e mafai ona faʻaaogaina i lapopoʻa ma laʻititi calibers, eseese auala faʻasalalau ma paoa eletise maualuga voltage voltage.

O le faʻavae o le siaki alatoto: siaki alatoto matala e faʻatatau i le faʻamoemoe i le feololo agai i luma e tatalaina le disc, o le mafuaʻaga lava e tasi o le auala i tua e tafe ai le disk ma tapuni, siaki alatoto e lauiloa foi o le siaki alatoto, tasi-auala alatoto , fesuiaʻi tafe alatoto ma tua alatoto alatoto. O le autu galuega o le alatoto o le taofia le fesuiaʻi tafe o le auala, e taofia ai le fesuiaiga o le pamu ma le avetaavale afi ma le lafoaia o le container auala. O loʻo faʻaaogaina foi mo le saogalemu puipuiga i ausilali sisitema mea o le mamafa e ono tulaʻi i luga aʻe o le sisitema sisitema.

Siaki siaki faʻavasega: siaki alatoto e masani lava ona faʻaaogaina e puipuia ai le faʻaaogaina o ala faʻasalalau tafe i tua i le paipa. O le pito i lalo alatoto ma le pato pili alatoto aofia foi i le siaki alatoto faiga.

Siaki siaki e mafai ona vaevaeina i luga ituaiga siʻitia, taupega ituaiga, disc ituaiga tolu:

O le siʻi i luga ituaiga ua vaevaeina i luga tūsaʻo ma faalava 2 ituaiga, o le siisii ​​tulaga o le minoi i luga o le au.

Faʻataʻitaʻiga:
(1) Siʻi ituaiga siaki filemu alatoto o loʻo faʻaaogaina i le sapalaiina o le vai ma alavai inisinia lelei tulaga lelei manaʻomia o le paipa; I le taimi e tasi, e mafai ona faʻapipiʻi i le auala e alu ai le pamu, ma o le paipa fesoʻotaʻiga ma sili atu ona mamafa (PN2.5Mpa) o se taua oloa o susu aafiaga siaki alatoto

(2) Siʻi le ituaiga silencer siaki alatoto e talafeagai mo maualuga-tulaʻi fale vai sapalai ma alavai faiga ma le outlet o le pamu, le talafeagai mo suavai lafoai paipa taimi.

(3) Faʻavaʻa siaki alatoto e talafeagai mo diving, alavai, suavai pamu, aemaise lava mo suavai lafoai ma sludge faiga.

O le suigi ituaiga ua vaevaeina i le tasi-alatoto ituaiga, faʻalua-alatoto ituaiga ma tele-alatoto ituaiga. O le fesuiaiga ituaiga ituaiga e filifilia e tusa ai ma le ogatotonu o le kalave feauauaʻii.

Faʻataʻitaʻiga:
(1) Filifili matala ituaiga paʻu siaki alatoto o loʻo faʻaaogaina i totonu o le taulaga vai vai paipa o fesoʻotaʻiga, e le talafeagai mo le suavai paipa faʻavai ma tele palapala.

(2) Swing type tasi alatoto siaki alatoto ua i ai le lautele lautele faʻaaogaina, mafai ona faapipiiina i le vai sapalai ma alavai, suauʻu, vailaʻau, metallurgy, alamanuia ma isi paipa, o le sili talafeagai taimi mo tapulaʻa avanoa.

O le fausaga ipu e saʻo-i totonu.

Faʻataʻitaʻiga:
(1) Tisiketi faʻalua tisiketi siaki alatoto e masani lava ona faʻaaogaina i le maualuga-tulaʻi fale vai sapalai paipa, o loʻo i ai faʻasalalau leaga ma palapala i totonu o le faʻaaogaina o suavai paipa network.

(2) Swing type tasi alatoto siaki alatoto ua i ai le lautele lautele faʻaaogaina, mafai ona faapipiiina i le vai sapalai ma alavai, suauʻu, vailaʻau, metallurgy, alamanuia ma isi paipa, o le sili talafeagai taimi mo tapulaʻa avanoa.

Ole alatoto siaki faalava e fetaui lelei mo le suavai, alavai, pamu alavai, aemaise mo le suavai lafoai ma le palapala.


Taimi Post: Mar-24-2021