Faitotoa alatoto o se tasi o sili ona masani ona faaaoga tipi-ese afuala. O a ona uiga

O le uiga o le malo faʻamau faitotoʻa alatoto

1, o le tatalaina ma le tapunia taimi e laʻititi ona o le faitotoʻa alatoto pe a tatala ma tapunia, o le gaioiga faʻatonutonu o le faitotoʻa ipu e faʻatatau i le tafe faʻatonuga o le auala. Faʻatusatusa i le kelope alatoto, o le tatalaina ma le tapunia o le faitotoʻa alatoto e itiiti taumafaiga.

2, o le vai tetee e laʻititi ona o le auala auala i le faitotoʻa alatoto tino e saʻo i totonu, o le auala e le suia le tafe auala pe a tafe i totonu o le faitotoʻa alatoto, o lea la o le suavai tetee e laʻititi.

3, o le umi o le fausaga e puʻupuʻu ona o le faitotoʻa alatoto ua faʻasolo tuʻu i totonu o le alatoto tino, ma o le kelope alatoto tisiki e faʻasolosolo tuʻuina i totonu o le alatoto tino, o lea o le umi o le fausaga e puʻupuʻu nai lo le lalolagi alatoto.

4, o le auala tafe auala e le faatapulaaina auala mafai ona tafe mai itu uma o le faitotoʻa alatoto i so o se itu, mafai ona ausia le autu o le faaaogaina. Sili talafeagai mo le tafe auala o le auala ono suia i le paipa.

5, lelei faʻamaufaʻailogaina gaioiga pe a maeʻa tatalaina faʻamaufaʻailoga luga i le laʻau solo.

6, taimi umi e leai ai se galuega, maualuga maualuga ona o le faitotoʻa alatoto e tatau ona matua matala pe atoa tapunia pe a tatalaina ma tapunia, o le faitotoʻa femalagaaiga e tele, matala ma se faapitoa avanoa, maualuga tele.

7. A o le faʻamau faʻailoga e faigofie ona faʻaleagaina, o loʻo i ai le feeseeseaiga i le va o faʻamaufaʻailoga e lua i le fesoʻotaʻiga ma le faitotoʻa ipu ma le nofoa alatoto, lea e faigofie ona faʻaleagaina ma aʻafia ai le faʻamaufaʻailoga vaega 'mafai ma le tautua olaga.

8, faigata fausaga sili atu vaega, gaosiga ma tausiga e sili atu faigata, o le tau e maualuga atu nai lo le taofi alatoto.

O le alatoto alatoto ei ai uiga o laʻititi teteʻe vai, lautele talafeagai omiga ma vevela tulaga, ma isi o se tasi o sili ona masani ona faʻaaoga tipi-ese afuala, faʻaaogaina e tipi ese pe faʻafesoʻotaʻi le auala i le paipa. I le atoa tatala pe a o le atoa tafe i totonu, o le auala tamoʻe i lenei taimi le uunaiga leiloa e laʻititi. O afuala o faitotoʻa e masani ona faʻaaogaina e aunoa ma le manaʻoga mo le matala soo ma tapuni, ma ia tatala atoa le faitotoʻa pe tapunia atoa. Le fuafuaina mo le faʻaaogaina o se faʻatonutonu poʻo le throttle. Mo maualuga saosaoa tafe ala o faasalalauga, le gatete gatete mafai ona mafuaʻaga pe a le faitotoʻa vaega matala, ma le gatete ono faʻaleagaina le faʻamaufaʻailoga luga o le faitotoʻa ma alatoto nofoa, ma o le throttling o le a mafua ai le faitotoʻa e faʻatamaia e le aufaasālalau.

Lafo uʻamea faitotoʻoto afuala e masani ona faʻaaogaina i Saina, ma e tele faʻafitauli ogaoga e pei o le 'aisa malulu o le tino alatoto ma sluice paʻuʻu ese. O le carbon steel faʻavae o lafo uʻamea afuala afuala e faigofie ona ele, o le lelei o le teuina gasket e leaga, ma le leakage totonu ma fafo e ogaoga. O le PN1.0MPa maualalo tului uamea carbon alatoto alatoto o alatoto alatoto suia le tuʻufaʻamau uʻamea faitotoʻa alatoto, ma lelei foʻia ai faʻafitauli e pei o le atigi o lafo uʻamea faitotoʻoto alatoto e faigofie ona faʻamalo ma taʻei, o le faitotoʻa ipu e faigofie ona pa'ū ese, e faigofie ona ele le alatoto, ma ole faʻamau faʻailoga e le faʻatuatuaina.


Taimi Post: Mar-24-2021